Teslim alma kodunu almadıysanız yapabileceğiniz şey budur

Sefer

Global Mod
Global Mod



Büyük lojistik şirketlerinin paketleme istasyonları pratiktir. Ancak yalnızca arkasındaki teknolojinin de işe yaraması durumunda. Peki uygulama çıldırırsa ne yaparsınız?


Uzun zamandır beklediğiniz paketinizin DHL paketleme istasyonunda olduğuna dair nihayet bir e-posta bildirimi aldınız. Ancak onu almak istediğinizde uygulamanın, bölmeyi açmanız için gereken bir teslim alma kodunu veya QR kodunu göstermediğini fark ediyorsunuz. Ne yapabilirsin? DHL’e sorduk ve birkaç seçeneği kendimiz denedik.


Beş seçenek


Gönderiniz paketleme istasyonundaysa ve size QR kodu gönderilmediğinden teslim alamıyorsanız birkaç seçeneğiniz vardır:

  • Uygulamada “Packstation” menü öğesi altında bir kodun görüntülenip görüntülenmediğini kontrol edin. Çünkü Packstation’a yerleştirilen gönderiler her zaman uygulamanın ana sayfasında görüntülenmiyor.
  • DHL, müşteri hesabının kontrol edilmesini önerir. Kayıt tamamen tamamlanmalıdır (“Premium müşteri” müşteri hesabında ve etkinleştirilen cihazda saklanmalıdır).
  • Şirket ayrıca müşteri hizmetleriyle telefonla iletişime geçmenizi de tavsiye ediyor. Ancak bizim için birkaç kez yapılan telefon görüşmesinin faydası olmadı. Bu sorunu çözmek için bize her zaman “DHL web sitesindeki formu” kullanmamız tavsiye edildi.
  • Biraz daha pahalı bir çözüm ise paketleme istasyonuna başka bir gönderinin teslim edilmesini sağlamaktır. Sorun DHL uygulamasında değilse yeni gönderi için bir teslim alma kodu almalısınız. Ayrıca uzun süredir orada saklanan gönderinin bulunduğu bölmeyi de açıyor.
  • Lojistik şirketinin resmi olarak iletmediği bir yöntem de paket taşıyıcısıyla iletişime geçmektir. Bunu yapmak için fotoğraflı kimliğinize, DHL’den gelen bildirim e-postasına ve paketleme istasyonunun ne zaman doldurulacağına ilişkin bilginize ihtiyacınız olacak. Teslimatı yapan kişiyle de iyi bir ilişkinin olması gerekiyor. Daha sonra paketinizi çıkarabilmeniz için paketleme istasyonunu sizin için açabilir.
Önemli: Diğer seçenekleri denemeden önce resmi rotayı kullanmak (uygulamayı kontrol etmek, müşteri hizmetlerini aramak) en iyisidir.
 
Üst