Bahçeşehir Koleji, pandemi ile geçen iki yıllık süreçte öğrencilerin okuma yazma ve üst seviye lisan maharetlerinin gelişim seviyesini kamuoyu ile paylaştı. 2020-21 Eğitim-Öğretim Yılı’nda ilkokul 1. sınıfta olan 4500 Bahçeşehir Koleji öğrencisi baz alınarak hazırlanan rapora nazaran okuma, manaya, yazma seviye değerlendirmesinde öğrencilerin %90’ı üst seviye lisan hünerlerinde muvaffakiyet gösterdi. Bahçeşehir Koleji’nin; anlayarak okuma, okuduğunu yorumlayabilme ve anlayarak yazma maharetlerini de kapsayan kriterlerle yaptığı kıymetlendirme, pandemi devrinde kullanılan dijital eğitim platformlarının da başarıda etkisinin yüksek olduğunu ortaya koydu.
Hale Güneş
KAPSAMLI EĞİTİMLE SORUN YAŞAMADILAR
Bahçeşehir Koleji Okul Öncesi ve İlkokul Genel Müdür Yardımcısı Hale Güneş, analitik fikrin her periyotta değerli olduğunun lakin dijital dünyaya doğan yeni jenerasyonlar için eğitimde yeni bakış açıları gerektiğinin altını çizdi. Hale Güneş, Bahçeşehir Koleji’nde bu alandaki çalışmaları şu sözlerle özetledi: “Bahçeşehir Koleji’nde uyguladığımız Temel Eğitim Programı ile öğrencilerimizin uygulama, tahlil, kıymetlendirme ve yaratıcı düşünme maharetlerini geliştiriyoruz. bu biçimdece öğrencilerimiz, karşılaştıkları sorunları farklı bakış açılarıyla tahlil etme ve özgün tahliller bulabilme maharetlerini özümsüyorlar. Pandemi devrini sıklıkla uzaktan eğitimle geçiren öğrencilerimiz, uygulanan kapsamlı temel eğitim programıyla okuma yazmayı erkenden öğrenmekle kalmadılar; temel lisan hünerlerini ve üst seviye düşünme marifetlerini de eksiksiz olarak kazandılar.“
Hale Güneş
KAPSAMLI EĞİTİMLE SORUN YAŞAMADILAR
Bahçeşehir Koleji Okul Öncesi ve İlkokul Genel Müdür Yardımcısı Hale Güneş, analitik fikrin her periyotta değerli olduğunun lakin dijital dünyaya doğan yeni jenerasyonlar için eğitimde yeni bakış açıları gerektiğinin altını çizdi. Hale Güneş, Bahçeşehir Koleji’nde bu alandaki çalışmaları şu sözlerle özetledi: “Bahçeşehir Koleji’nde uyguladığımız Temel Eğitim Programı ile öğrencilerimizin uygulama, tahlil, kıymetlendirme ve yaratıcı düşünme maharetlerini geliştiriyoruz. bu biçimdece öğrencilerimiz, karşılaştıkları sorunları farklı bakış açılarıyla tahlil etme ve özgün tahliller bulabilme maharetlerini özümsüyorlar. Pandemi devrini sıklıkla uzaktan eğitimle geçiren öğrencilerimiz, uygulanan kapsamlı temel eğitim programıyla okuma yazmayı erkenden öğrenmekle kalmadılar; temel lisan hünerlerini ve üst seviye düşünme marifetlerini de eksiksiz olarak kazandılar.“