Teşvik satın alma nedeniyle
Bu yüzden Garten Earth her zaman süpermarketin önünde duruyor
02.03.2025 – 16:58Okuma Süresi: 2 dakika.
Kapının dışında: Birçok yerde özel kullanım için yol tuzu yasaklanmış olsa da, genellikle hala satılmaktadır. (Kaynak: Sven Simon/Ima-Images resimleri)
Herkes bunu bilir: doğrudan süpermarketin giriş alanında, büyük olasılıkla ızgara karbon veya saksı toprağı oluşturur. Evet, elbette, bu sizi satın almaya teşvik etmelidir. Ama tek sebep bu mu?
Özel aydınlatma, iyi yerleştirilmiş özel teklifler veya tam olarak 19 derecelik mükemmel bir kuyu sıcaklığı olup olmadığına bakılmaksızın: İndiriciler ve süpermarketler müşterileri taşımak için çok şey bulabilir, başlangıçta planladıklarından daha fazlasını satın alabilir.
Çünkü: Kendinizi rahat hissediyorsanız, piyasada daha uzun süre kalırsınız ve burada ve orada alışveriş sepetinizde sona eren bir ürün keşfedersiniz. Süpermarketlerin yapısı her zaman benzer bir modeli takip eder.
Dışarıda başlıyor. Burada müşteri ana girişin hemen önünde veya yanında çok özel ürünler bulur: yaz aylarında ızgara karbon ve saksı toprağı. Kışın Strousy ve Chimney Wood. Dış sunum satın almak için bir teşvik olarak, hemen düşünüyorsunuz.
Ancak burunlu yakacak odun veya yol tuzu, daha fazla müşteriyi ağır plastik torbalarda piyasaya sürmeli mi? Her durumda, büyük bir göz alıcısı değiller.
Ancak bir bakıma. Bir yandan, her iki makale de normal aralığın bir parçası değildir. Bu nedenle, müşterilerin bunun farkına varılmaları gerektiğini söylüyor, diyor Nöromarketing uzmanı Hans-Georg Häusel ve “Buy Me!” T-online isteği üzerine.
Öte yandan, yakacak odun ve yol tuzu önündedir “çünkü normal raflarda veya aksiyon bölgelerinde yeri olmayan büyük hacimli eşyalardır.” Çünkü: Piyasadaki raf yerleri son derece değerlidir.
Häusel, “Süpermarkette alışveriş alışkanlığının yüzde 80'i olduğundan, müşteriler raf ödevinin her zaman aynı olmasını bekliyor.” Normal raflara mevsimsel olarak yakacak odun ve yol tuzu koymak zorunda olsaydınız, bunun tüm süreç üzerinde önemli bir etkisi olacaktır. Häusel, her iki Kiloshworthy makalesi de süpermarketin önündeyse, alışveriş arabaları çok uzak değil.
Ve perakende ticareti kendileri ne diyor? T-online, Hamburg'daki Edeka merkezinde sordu. Ağda, birkaç bin bağımsız tüccar organize edilir, ancak tek başına hangi malların pazarlarından önce sunulduğunu ve hangisinin olmadığını belirlerler.
Ancak: “Temel olarak, birçoğu, piyasanın veya sargının önündeki veya sargının önündeki ızgara karbon ve çömlekçilik karbon ve saksı toprağı yerleştirmeye karar veriyor, çünkü bu ürünler hırsızlık riski altında değil,” diyor Edeka Press ekibinden Stefanie Adler. Ancak, örneğin bir kap arızalı ise kir üretebilirsiniz, diye ekliyor.
Bu yüzden Furwood and Co. açık alana yerleştirilmiştir. Teşvik satın alıp almayın. Yaz aylarında, bu daha çok girişin önünde bulunabilen yatak ve balkon bitkilerinde çalışır. Müşteri dükkana çekilmeyi sever.
Bu yüzden Garten Earth her zaman süpermarketin önünde duruyor
02.03.2025 – 16:58Okuma Süresi: 2 dakika.

Kapının dışında: Birçok yerde özel kullanım için yol tuzu yasaklanmış olsa da, genellikle hala satılmaktadır. (Kaynak: Sven Simon/Ima-Images resimleri)
Herkes bunu bilir: doğrudan süpermarketin giriş alanında, büyük olasılıkla ızgara karbon veya saksı toprağı oluşturur. Evet, elbette, bu sizi satın almaya teşvik etmelidir. Ama tek sebep bu mu?
Özel aydınlatma, iyi yerleştirilmiş özel teklifler veya tam olarak 19 derecelik mükemmel bir kuyu sıcaklığı olup olmadığına bakılmaksızın: İndiriciler ve süpermarketler müşterileri taşımak için çok şey bulabilir, başlangıçta planladıklarından daha fazlasını satın alabilir.
Çünkü: Kendinizi rahat hissediyorsanız, piyasada daha uzun süre kalırsınız ve burada ve orada alışveriş sepetinizde sona eren bir ürün keşfedersiniz. Süpermarketlerin yapısı her zaman benzer bir modeli takip eder.
Dışarıda başlıyor. Burada müşteri ana girişin hemen önünde veya yanında çok özel ürünler bulur: yaz aylarında ızgara karbon ve saksı toprağı. Kışın Strousy ve Chimney Wood. Dış sunum satın almak için bir teşvik olarak, hemen düşünüyorsunuz.
Ancak burunlu yakacak odun veya yol tuzu, daha fazla müşteriyi ağır plastik torbalarda piyasaya sürmeli mi? Her durumda, büyük bir göz alıcısı değiller.
Ancak bir bakıma. Bir yandan, her iki makale de normal aralığın bir parçası değildir. Bu nedenle, müşterilerin bunun farkına varılmaları gerektiğini söylüyor, diyor Nöromarketing uzmanı Hans-Georg Häusel ve “Buy Me!” T-online isteği üzerine.
Öte yandan, yakacak odun ve yol tuzu önündedir “çünkü normal raflarda veya aksiyon bölgelerinde yeri olmayan büyük hacimli eşyalardır.” Çünkü: Piyasadaki raf yerleri son derece değerlidir.
Häusel, “Süpermarkette alışveriş alışkanlığının yüzde 80'i olduğundan, müşteriler raf ödevinin her zaman aynı olmasını bekliyor.” Normal raflara mevsimsel olarak yakacak odun ve yol tuzu koymak zorunda olsaydınız, bunun tüm süreç üzerinde önemli bir etkisi olacaktır. Häusel, her iki Kiloshworthy makalesi de süpermarketin önündeyse, alışveriş arabaları çok uzak değil.
Ve perakende ticareti kendileri ne diyor? T-online, Hamburg'daki Edeka merkezinde sordu. Ağda, birkaç bin bağımsız tüccar organize edilir, ancak tek başına hangi malların pazarlarından önce sunulduğunu ve hangisinin olmadığını belirlerler.
Ancak: “Temel olarak, birçoğu, piyasanın veya sargının önündeki veya sargının önündeki ızgara karbon ve çömlekçilik karbon ve saksı toprağı yerleştirmeye karar veriyor, çünkü bu ürünler hırsızlık riski altında değil,” diyor Edeka Press ekibinden Stefanie Adler. Ancak, örneğin bir kap arızalı ise kir üretebilirsiniz, diye ekliyor.
Bu yüzden Furwood and Co. açık alana yerleştirilmiştir. Teşvik satın alıp almayın. Yaz aylarında, bu daha çok girişin önünde bulunabilen yatak ve balkon bitkilerinde çalışır. Müşteri dükkana çekilmeyi sever.