Lidl kendi araç markasını piyasaya sürüyor

Sefer

Global Mod
Global Mod



Yiyecek, giyecek ve şimdi araçlar: Lidl ürün yelpazesini genişletiyor ve hırdavatçılara saldırıyor.


İndirimciler, isimsiz şirketlerden marka üreticilere giderek daha fazla gelişiyor. Bu, örneğin, Aldi’nin kendi markası Medion’un hırdavat ürünleri veya Lidl ve Aldi’nin giyim koleksiyonlarının arzu edilirliği ile gösterilir.


Şimdi Lidl başka bir pazar açmak istiyor: Kendin Yap pazarı. Ve kendi markası “Parkside” ile. Bu “Lebensmittelzeitung” tarafından bildirildi. Bu, indirim satıcısının artık yalnızca Aldi, Netto ve Co.’nun rakibi olmadığı, aynı zamanda Bauhaus, Hornbach ve Obi gibi köklü hırdavat mağazaları ile doğrudan rekabet ettiği anlamına gelir.


Bunu başarmak ve kendin yap malzemeleri endüstrisi üzerindeki baskıyı artırmak için indirim mağazası “Parkside” yelpazesini genişletiyor ve haftalık reklam broşürlerinde ve web sitesinde daha yoğun bir şekilde reklamını yapıyor.


Birkaç çevrimiçi mağazada mevcut


Lidl’in çevrimiçi mağazadaki araç yelpazesi şu anda 704 ürün içeriyor – yönlendiricilerden darbeli matkaplara ve iş pantolonlarına kadar her şey dahildir. 48 adet ürün tükenmiştir.


Bununla birlikte, aletler ve aksesuarlar, yerel şubelerin yanı sıra ürün yelpazesi için oluşturulan “Parkside” Amazon mağazasında da mevcuttur. Müşteriler ayrıca Lidl ürünlerini mail order şirketi Otto’dan satın alabilirler.


Bu yüzden Lidl artık ev tadilatına güveniyor


Gittikçe artan bir şekilde Kendin Yap malzemeleri sunmaya yönelik hareketin birkaç nedeni var. Gıdadaki zorlu fiyat savaşı nedeniyle, indirimciler ve süpermarketler satışlarını gıda dışı kalemlerden elde etmek zorunda kalıyor. Buna ek olarak, hırdavatçılar da kasa alanında daha fazla şekerleme ve atıştırmalık ürün sunarak – tuhaf ürünler – veya mağazalarının girişinde fırın şubeleri açarak birkaç yıldır gıda pazarına giriyor. Bununla birlikte, indirim yapanların aksine, gıda maddeleri söz konusu olduğunda, gıda maddelerini rakiplerinden daha düşük bir fiyata sunmak için hırdavat mağazaları büyük bir baskı altında değildir – sonuçta, bu onların ana gelir kaynağı değildir.
 
Üst